Увага! Cайт не оновлюється

28 травня 17:56
Про результати засідання Комітету 28 травня 2019 року докладніше
16 травня 14:56
Про обговорення проекту Постанови Верховної Ради України «Про захист прав та законних інтересів громадян України та суб'єктів підприємницької діяльності при здійсненні будівництва ж/м Осокорки-Центральні у Дарницькому районі м. Києва» (реєстр. № 10225) посилання...
23 квітня 15:26
Про результати засідання Комітету 23 квітня 2019 року докладніше
11 квітня 11:55
Про результати засідання Комітету 10 квітня 2019 року докладніше
21 березня 14:36
Про круглий стіл на тему: «Розвиток територій. Актуальні проблеми містобудування» посилання...
13 березня 16:29
Про перенесення питань, запланованих до розгляду на засіданні Комітету 13 березня 2019 року докладніше
27 лютого 15:25
Про перенесення питань, запланованих до розгляду на засіданні Комітету 27 лютого 2019 року докладніше
08 лютого 16:12
Про результати засідання Комітету 7 лютого 2019 року докладніше
11 квітня 2019, 11:55

Про результати засідання Комітету 10 квітня 2019 року

На засіданні Комітету 10 квітня 2019 року розглянуто законопроекти реєстр. №№ 7370 (ІІ читання), 8248. За результатами розгляду проблемних питань реалізації вимог Закону України від 09.11.2017 року №2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» Комітетом прийнято рішення підтримати законодавчу ініціативу та внести до Верховної Ради України проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальні послуги». Також, члени Комітету схвалили рекомендації круглого столу на тему: «Розвиток територій. Актуальні проблеми містобудування», та перенесли розгляд законопроекту реєстр. №10109 про внесення змін до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».

За результатами розгляду законопроектів Комітетом прийнято такі рішення:

1) рекомендувати Верховній Раді України прийняти проект Закону про внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (щодо посилення захисту осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення при здійсненні містобудівної діяльності) (реєстр. № 7370) у другому читанні та в цілому як Закон.

Під час підготовки проекту до другого читання, від 4 грудня 2018 року – дня його прийняття Верховною Радою України у першому читанні за основу, суб’єктами права законодавчої ініціативи подано 10 пропозицій, з них 6 пропозицій враховано, у тому числі частково й редакційно, а 4 пропозиції – відхилено.

При опрацюванні пропозицій та підготовки законопроекту до розгляду у другому читанні:

уточнено перелік об’єктів, які підлягатимуть улаштовуванню засобами безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;

регламентовано процедуру улаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;

введено поняття «маломобільні групи населення» та «засоби безперешкодного доступу о об’єктів».

Законопроект спрямований зняти наявні перешкоди при вирішенні питань пристосування об’єктів житлово-комунального та громадського призначення до потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, оскільки обов’язковість врахування вимог потреб різних категорій осіб фактично стала лише з 1 травня 2007 року, з набранням чинності ДБН В.2.2-17:2006 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення»;

2) рекомендувати Верховній Раді України за результатами розгляду у першому читанні прийняти проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення сфери поховання (реєстр. № 8248) за основу з урахуванням пропозицій Комітету.

Проект Закону направлений на вирішення проблемних питань в сфері поховання, таких як нестача місць для поховання в зв’язку з обмеженістю земельних ресурсів; можливістю обрати виконавця послуг з поховання померлого – ритуальну службу або інших суб’єктів господарської діяльності, але лише серед тих, що уклали відповідний договір з ритуальною службою;  створення конкурентного середовища серед суб’єктів господарювання різних форм власності, оскільки ритуальна служба, що також є суб’єктом господарювання, обмежує права інших суб’єктів господарювання та частково монополізує ринок послуг; визначення чіткого переліку ритуальних послуг і вимог до регламенту їх надання та якості; врегулювання відносин, пов’язаних з доставкою тіл померлих до місць їх зберігання та оплати цієї послуги; підвищення кваліфікації персоналу, задіяного на ринку ритуальних послуг, що забезпечило б надання якісних ритуальних послуг; недопущення протиправних  схем розголошення інформації про померлих працівниками міліції, закладів охорони здоров’я та реєстрації померлих надавачам ритуальних послуг; забезпечення споживача інформацією щодо повного переліку надавачів ритуальних послуг та цін на ці послуги; забезпечення можливості як поховання так і кремації – за волевиявленням родичів померлих; створення «будинків поховання» для здійснення громадянами ритуалів і обрядів, що притаманні традиціям поховання в Україні.